2013. április 3., szerda

Bárányoldalas

Életemben először készítettem és ettem bárányt. Jelentem ha legközelebb is lesz rá lehetőség megkóstolom. Nagyon finom volt, nagy rajongója lettem.
Mivel még nem készítettem soha, nagyon sok újságot átlapoztam, és a neten is sokat nézelődtem, mire megtaláltam a legszimpatikusabbat.
Remélem jövő húsvétkor is ilyet eszünk. :)


HOZZÁVALÓK:
2 db bárányoldalas
só, bors
rozmaring
fokhagyma
petrezselyem
víz
olívaolaj

Elkészítés:
A tepsi aljába teszünk egy kevés olívaolajat, meg egy kevés vizet.
Sózzuk, borsozzuk az oldalast.
Megszórjuk a rozmaringágakkal.Betesszük sülni, 200 fokon, kb 1 óra.
A petrezselymet apró darabokra vágjuk, a fokhagymákat összezúzzuk(kb. 6-7db).
Ezt a keveréket elkeverjük olívaolajjal, majd mielőtt kivesszük a bárányt a sütőből, megkenjük vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...