2012. október 12., péntek

Mexikói csirkecomb

Fagyasztóürítés közben került elő pár csomag csirkecomb, de csak úgy natúran nem volt kedvem megsütni. Még nyáron a Meglepetésben találtam egy jó receptet , így azt készítettem el kisebb változtatásokkal.
Gyorsan kész lettem vele, barna rizst készítettem hozzá, és ezt vittem munkába.


Hozzávalók:
80dkg csirkecomb
1nagy vöröshagyma
2gerezd fokhagyma
1doboz kukorica
2db kápiapaprika
1db szárított erős paprika
50dkg paradicsom
1dl napraforgóolaj
só,bors

Elkészítés:

A csirkét sózzuk,borsozzuk, serpenyőbe tesszük, és minden oldalukat ropogósra sütjük, majd lefedve még 10 percig  sütjük a combokat.
Kivesszük a serpenyőből, és félretesszük. A visszamaradt zsiradékon üvegesre pároljuk a felkockázott hagymát, hozzáadjuk a kukoricát és a felkockázott paprikát. A keveréket 5percig pároljuk.
Beletesszük a meghámozott,felkockázott paradicsomot, sózzuk, borsozzuk, hozzáadjuk a fokhagymát, és 8-10perc alatt összeforraljuk.
A csirkét beletesszük egy hőálló edénybe a kukoricás raguval együtt, fóliával lefedjük, majd 30 percre a 220 fokos sütőbe tesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...