2012. október 10., szerda

Kagylós ajtódísz

Tudom, tudom a nyár már lassan két hónapja elmúlt...de most jött az ötlet hogy az évek óta gyűjtögetett kagylóimat mire használjam fel.

Általában minden nyaralásról rengeteg kagylóval térek haza, mert nem bírom megállni hogy ne hagyjam ott őket, meg úgyis jó lesz valamire. (Kivétel ez az év volt mert Egyiptomból tilos kihozni, így a legszebb kagylókat amiket valaha láttam ott kellett hagynom)

Eddig egy nagyobb tálban tároltam őket, és mikor ránéztem mindig eszembe jutott a nyaralás emléke. Mivel így már kezdtem unni, úgy gondoltam lassan lassan mindegyikből díszt készítek.
Az első gondolat az ajtódísz volt. Bár ezt már idén nem fogom használni, jó lesz jövő júniusban elővenni és az ajtóra akasztani.
Volt itthon még pár kapott, és bolti kagyló is, azokat is felhasználtam, így vegyesen kerültek ragasztásra.

Hozzávalók:
-koszorúalap(nálam hungarocell)
-kagylók
-ragasztópisztoly
újság(ragasztópisztoly alá)
-szalag
-akril lakk(metál színű)

Először is befújtam az akril festékkel a hungarocell alapot. Várnom kellett kb. 15 percet hogy megszáradjon.
Majd ízlés szerint egyenként felragasztottam a kagylókat.
 A végén szalaggal akasszuk fel.
De lehet belőle asztaldíszt is készíteni ha az egészet teleragasztjuk kagylókkal, majd a közepére rakunk egy gyertyát, csodálatos nyári hangulatú díszünk lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...