2012. július 2., hétfő

Sorsoltam!!!!!

Tegnap lezárult a játék nálam,a mai délutánon pedig sorsoltam is!!! 


Vagyis a párom húzta ki a nyertes nevét!
Mivel nagyon sokan jelentkeztetek a játékra (ennyi emberre nem gondoltam) úgy döntöttem,  hogy még egy csomag gazdára fog találni! Ha a nyertes egy héten belül nem jelentkezik a nyereményért,  akkor újra húzok a maradék nevekből!



A neveket egyenként felírtam egy cetlire és beledobtam egy régi mascarponés dobozba,a párom alapos keverés után pedig kihúzta a szerencsés nyertest aki nem más mint: Juhász Edit


Gratulálok a nyereményhez!!! Légyszíves erre az email címre írjál nekem: esztersilver@gmail.com

A következő nyertes pedig : Ami 


Légyszíves te is írj nekem egy emailt és megbeszéljük hogy hova küldhetem el a csomagot! :)
(sajnos az ő nevét nem tudtam lefotózni mert az aksi nem bírta a fényképezőn)

4 megjegyzés:

  1. :D :D Nagyon szépen köszönöm! :D :D
    Úgy, de úgy örülök! :D
    És Ami-nak is gratulálok! :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  3. WOOOOW!!! Micsoda hírek ebben a nagy kánikulában, máris jobb lett a kedvem :))).
    Köszönöm Eszti, és persze gratulálok Editnek is :)
    puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a szerencséseknek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...