2012. július 3., kedd

Kekszbundában sült hús

Lassan egy éve hogy állandóan készítem ezt a húst. Nagy előnye hogy nem bő olajban sül, így nem bántja édesanyám epéjét, és ránk nézve is jó hogy nem tocsogó olajban van. Egyszerűen nem tudom megunni, nagyon sok fajta ízesített keksz van a paprikástól a hagymásig,  így mindig kedvemnek megfelelően ízesítem. Előző este a húst be szoktam tenni a fokhagymás tejbe, majd másnap mindennel együtt 40perc alatt elkészül. Köretnek bármi jó hozzá.


Hozzávalók:


2 csirkemell
pár gerezd fokhagyma
0,5dl tej
20dkg bármilyen sós keksz(nálam tuc keksz)
1tojás
só( ízlés szerint bár én nem rakok bele mert szerintem a kekszben van elég)

Elkészítés:
A filéket csíkokra vágjuk,és fokhagymás tejbe áztatjuk és az áttört fokhagymát is hozzátesszük.
A húsokat lecsöpögtetjük a pár óra tejben ázás után, először tojásba forgatjuk majd az összetört kekszbe(én aprítóval töröm össze a kekszet)
Sütőpapírral kibélelt tepsibe fektetjük őket és előmelegített sütőben készre sütjük,félidőben megforgatjuk.(kb. 20-25percig szoktam sütni 180fokon)

2 megjegyzés:

  1. Ez jó ötletnek tűnik. Majd kipróbálom. Nem igazán szeretek olajban sütni.

    VálaszTörlés
  2. Remélem sikerülni és ízleni fog:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...