2012. május 16., szerda

"Kínai" szezámmagos csirke

Tudom,tudom nem kínai,de így jobban hangzik.Nagyon szeretek ilyet enni ha beugrunk egy "kínai" büfébe.Kicsit megdrágult idén,így úgy gondoltam hogy elkészítem itthon tesóm legnagyobb örömére.Kutakodtam,nézelődtem,végül a NoSalty  oldalán találtam erre a receptre és megszólalásig hasonlít a büfékben kaphatóra.

Hozzávalók:
Bundához:
6ek.liszt
3ek.étkezési keményítő
1ek.olaj+olaj a sütéshez
1tojás
1egész csirkemell
csipet só
kevés víz
1,5kk sütőpor
Mázhoz:
ketchup
chili(kihagyható)
méz
3-4ek szezámmag

Elkészítés
A húst felkockázzuk.Egy tálba beletesszük a hozzávalókat és sűrű masszát készítünk.Beleforgatjuk a húst.
Elkészítjük a mázat,ahogy kivesszük az elkészített húst az olajból,rögtön beletesszük a mázba,majd tálra tesszük.

5 megjegyzés:

  1. Ez ténylge nagyon guszta, én is imádom:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagy kedvenc,hamarosan újra készítem:)

    VálaszTörlés
  3. 1000 éve keresem ezt a receptet köszi!!! :)
    Hétvégén ki is próbálom :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem ízleni fog,örülök hogy rátaláltál!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...